Firemná filantropia
” Zodpovedné podnikanie a firemná filantropia sa postupne stávajú súčasťou strategického plánovania firiem nielen v zahraničí, ale postupne aj u nás. Je potrebné si uvedomiť, že tvorba zisku a spoločenská zodpovednosť by mali ísť ruka v ruke. Zodpovedné podnikanie prináša skvalitnenie ľudského potenciálu ( zákazníkov, partnerov aj zamestnancov) aj hodnoty značky. “
Toľko hovorí odborná literatúra. Iste, dôvodov prečo by mohla firma prispievať na dobročinnosť môže byť viacero : snaha byť priateľsky vnímanou občanmi a vlastnými zamestnancami, lepšie odlíšenie sa od konkurencie, požiadaná firma prispeje lebo nechce vyzerať nepriateľsky, alebo si jednoducho zlepšuje svoj imidž. Ale hlavne to asi bude o tom, či problematika charity a filantropie členov vedenia firmy zaujímajú a sú im blízke. Proste, je to o ľuďoch a pochopení, že peniaze vložené do charity sú investícia ako každá iná. Investícia do iných, ale aj do seba.
Pridaj komentár